Wednesday, December 13, 2017
Përfundoi projekti i USAID-it për integrimin ndëretnik në arsim

Përfundoi projekti i USAID-it për integrimin ndëretnik në arsim

Mbi 1000 mësimdhënës, nxënës, prindër, përfaqësues të institucioneve arsimore, organizatave të shoqërisë civile, USAID-it dhe ...

Për më tepër

Mbahet konferenca e parë për ndarjen e praktikave të mira për mirëmbajtjen e objekteve shkollore

Mbahet konferenca e parë për ndarjen e praktikave të mira për mirëmbajtjen e objekteve shkollore

Pas trajnimeve të organizuara për mirëmbajtjen e shkollave të dedikuara për anëtarët e ekipeve për ...

Për më tepër

Roli dhe mbështetja e mediave në zhvillimin e kohezionit ndëretnik dhe integrimin në shkolla

Roli dhe mbështetja e mediave në zhvillimin e kohezionit ndëretnik dhe integrimin në shkolla

Gjatë fundit të janarit, në Shkup u mbajt tryezë e rrumbullakët me temë: “Roli dhe ...

Për më tepër

U mbajt trajnim për kënde kreative

U mbajt trajnim për kënde kreative

Gjatë fundit të janarit në Shkup u mbajt një trajnim treditor për këndet kreative në ...

Për më tepër

Shkollat modele – Ku ishim dhe çfarë ka ndryshuar në ndërkohë

Shkollat modele – Ku ishim dhe çfarë ka ndryshuar në ndërkohë

Gjatë javës, në katër shkolla modele: SHF “Vëllezërit Milladinov” dhe SHF “Bajram Shabani” nga Kumanova, ...

Për më tepër

Mjedis më i mirë shkollor për filloristët në Krushevë dhe Mogillë

Mjedis më i mirë shkollor për filloristët në Krushevë dhe Mogillë

Në fund të dhjetorit u mbajtën dy ngjarje solemne të prerjes së shiritit në shkollat ...

Për më tepër

Shkollat modele – Ku ishim dhe çfarë ka ndryshuar në ndërkohë

Gjatë javës, në katër shkolla modele: SHF “Vëllezërit Milladinov” dhe SHF “Bajram Shabani” nga Kumanova, SHF “Sande Shterjoski” nga Kërçova dhe SHMEK “Gostivar” nga Gostivari u mbajtën prezantime në të cilat u theksuan ndryshimet të cilat kanë ndodhur në këto shkolla si rezultat i intervenimeve të shumta përmes aktiviteteve disavjeçare në shkollat në kuadër të projektit të USAID-it për integrimin ndëretnik në arsim.

Përfaqësuesit e EISH, mësimdhënësit realizues të aktiviteteve, por edhe mësimdhënësit të cilët nuk kanë qenë drejtpërdrejt të përfshirë në realizimin e aktiviteteve INA, patën mundësi të bëjnë paralele lidhur me atë se si ishte gjendja në arsim lidhur me marrëdhëniet ndëretnike para fillimit të projektit dhe çfarë ka ndryshuar tani, pas zbatimit intensiv disavjeçar të qasjes holisitike për ndërtimin e marrëdhënieve të mira ndëretnike, ndërsa që nënkupton punë me të gjitha strukturat në shkollë përmes aktiviteteve të ndryshme në kontakt midis bashkësive të ndryshme (nxënës, mësimdhënës dhe prindër).

Transformimi në shkollat modele më së miri pasqyrohet me mesazhet e përgatitura nga nxënësit e shkollës së mesme ekonomike nga Gostivari me rastin e festave të fundvitit të cilat janë paraqitur në fotografi.